Potřebujete profi ESHOP
s možností evoluce?
Můžete začít s jednoduchým eshopem a postupně ho zdokonalovat. U nás můžete.

Základní výhody eshopu
Bez omezení
Vytvoříme vám eshop bez omezení počtu produktů a s možností růstu
Moderní a profi
Moderní, čistý a profesionální vzhled přizpůsobený mobilním zařízením
Platební brána
Možnost napojení na platební bránu GoPay, ComeGate, PayPall, Stripe...
Fakturační automat
Možnost napojení na fakturační automat, který vystavuje, páruje a zasílá emailem faktury a zákazníkům
Optimalizace pro vyhledávače
Možnost automatizované i ruční optimalizace pro vyhledávače jako Google a Seznam
Následná péče a servis
Nejste v tom sami, o váš eshop bude i nadále postaráno a bude mít zajištěn bezpečný provoz
Jak vypadá plán realizace eshopu
1. fáze - zahájení výroby
- Instalace a nastavení systémuInstalace WordPress a souvisejících pluginů pro provoz eshopu, jeho zabezpečení a rychlost.
- Vytvoření vizuálního konceptuPříprava návrhu úvodní stránka, vytvoření vizuálního konceptu webu, podstránek, záhlaví, zápatí.
- Vaše schváleníProběhne schválení, připomínky, zapracování připomínek. Po schválení a korekcích bude styl použit na celý eshop.
2. fáze - realizace eshopu
- Vybudování strukturyNastavení rubrik, kategorií, struktury eshopu, než jej začneme plnit.
- Naplnění produktů a dalšího obsahuNasazení produktů a informací o nich. Příprava stránek typu: o nás, náš tým, historie, vize, kontakt...
- Příprava legislativních stránekZajištění základních stránek jako kontakt, obchodní podmínky, zásady zpracování osobních údajů apod. Buď využijeme vzorové dokumenty dostupné na internetu, nebo si zajistíte vaše vlastní
3. fáze - nastavení volitelných funkcí
- Platební bránaPodíváme se na váš obchodní model a podle toho společně zvolíme vhodnou platební bránu. Spolupracujeme s GoPay, Comgate, PayPal, Stripe. Začínající eshop může fungovat i bez platební brány. Brána je však standard, který vaše zákazníci ocení.
- Fakturační automatNapojení na fakturační systém, který automaticky vystavuje, páruje a zasílá emailem zálohové faktury a daňové doklady vašim zákazníku. Spolupracujeme s aplikacemi Vyfakturuj.cz, iDoklad.cz, SimpleShop.cz a Fapi.cz. Kromě automatické i ruční fakturace umožňují párování přijatých plateb s bankou a účetní výstupy.
- Email marketingNapojení a nastavení email marketingové aplikace, vlastní šablona zpráv, newslettery, ale i personalizovaná rozesílka podle nastavených pravidel. Spolupracujeme s aplikací SmartEmailing.cz
- SkladSkladový systém v rámci eshopu.
- KuponyMožnost dávat kupony a uplatňovat slevy.
- Cookies lištaPokud budete sbírat analytická data, nastavíme vám tzv. cookies lišku ve spodní části webu.
- Registrace zákazníků v eshopuVaši zákazníci se nemusí, ale mohou registrovat při prvním nákupu ve vašem eshopu.
4. fáze - optimalizace výkonu
- Zabezpečení webu a administrace, HTTPS adresa.
- Nastavení rychlého načítáníVáš eshop bude mít tzv. Cache [keše], jedná se ukládání stránek eshopu do mezipamětí (jak na straně serveru tak na straně prohlížeče). Díky tomu bude váš web rychleji načítán jak pro mobilní, tak PC verzi, také pro pozice na Google je toto důležité.
- Základní optimalizace pro vyhledavače a facebookNastavení SEO pluginu, Open graf nastavení (titulky, popisky, obrázky, natavení souborů robots.txt a sitemap.xml).
- Nastavení ikony v záhlaví prohlížečePříprava ikony, která pomůže váš eshop rozpoznat v záhlaví prohlížeče.
- Optimalizace obrázkůOptimalizace obrázků pro zrychlení načítání, pokud to bude vhodné.
5. fáze - předání a spuštění
- Nastavení domény a spuštěníDoménu vám buď zajistíme nebo již máte svou vlastní. Majitelem domény budete za všech okolností vy.
- Založení uživatelských účtů, zaslání heselVáš eshop můžete v základních aspektech sami obsluhovat, změnit si texty, vyměnit obrázky, přidávat či mazat produkty. Založíme vám potřebné množství účtů a uživatelských rolí.
- Propojení webu s GooglemNapojení na aplikaci Google Webmaster Tools (odeslání souboru sitemap.xml tzv. mapy webu).
- Google AnalyticsPřístup do statistik návštěvnosti Google Analytics, které založíme nebo využijeme vaše stávající.
- Sociální sítěNapojení profilů, které máte k dispozici (Facebook, Youtube, Instagram…)
6. fáze - zaškolení do používání eshopu
- 1 hodina zdarma v rámci výrobyDle potřeby se potkáme online, kde vám nasdílíme obrazovku.
- Školící videaMůžeme vám po domluvě připravit konkrétní školící videa přímo na vašem eshopu.
7. fáze - následný provoz a péče
- Jste svobodníZákladní úpravy budete schopni si na webu provádět sami, kdykoliv potřebujete.
- Můžete delegovat úpravy také na násMůžete se na nás obrátit, pokud nemáte čas a chcete redakční úpravy a změny zajistit od nás.
- Provoz a správa eshopuSamozřejmostí je provoz, pravidelné aktualizace systému a jeho součástí. Denní zálohování celého eshopu.
8. fáze - další vývoj
- S dalším vývojem se počítáNa začátku můžete začít se základním řešením a eshop postupně rozvíjet, jakmile se vám investice začnou vracet a uvidíte signály pro výhodnost dalšího rozvoje.
- Odborné zásahy a změnyMůžete se na nás obrátit také pokud si budete přát technické a odborné zásahy do vašeho eshopu, změny v šabloně apod., které nejsou přímo vývojem, ale máte o ně zájem.

Jaké další výhody získáte?
- Jistotu, že se máte vždy na koho obrátit
- Jistotu, že váš eshop je jako v bavlnce
- Klid, že se můžete soustředit na své věci
VÁŠ DODAVATEL ESHOPU
WebFunly s.r.o.
Sídlo: Jaurisova 515/4,
Michle, 140 00 Praha 4
KANCELÁŘ HRADEC KRÁLOVÉ
WebFunly s.r.o.
Machkova 587/42
500 11 Hradec Králové
ÚDAJE SPOLEČNOSTI
IČ: 09819614
Spol. zapsaná v OR měst. soud v Praze,
odd. C, spis. zn. C 342980
ID datové schránky: k8dy6i7