Potřebujete profi ESHOP
s možností evoluce?

Můžete začít s jednoduchým eshopem a postupně ho zdokonalovat. U nás můžete.

Základní výhody eshopu

Bez omezení

Vytvoříme vám eshop bez omezení počtu produktů a s možností růstu

Moderní a profi

Moderní, čistý a profesionální vzhled přizpůsobený mobilním zařízením

Platební brána

Možnost napojení na platební bránu GoPay, ComeGate, PayPall, Stripe...

Fakturační automat

Možnost napojení na fakturační automat, který vystavuje, páruje a zasílá emailem faktury a zákazníkům

Optimalizace pro vyhledávače

Možnost automatizované i ruční optimalizace pro vyhledávače jako Google a Seznam

Následná péče a servis

Nejste v tom sami, o váš eshop bude i nadále postaráno a bude mít zajištěn bezpečný provoz

Jak vypadá plán realizace eshopu

1. fáze - zahájení výroby

  • Instalace a nastavení systému
    Instalace WordPress a souvisejících pluginů pro provoz eshopu, jeho zabezpečení a rychlost.
  • Vytvoření vizuálního konceptu
    Příprava návrhu úvodní stránka, vytvoření vizuálního konceptu webu, podstránek, záhlaví, zápatí.
  • Vaše schválení
    Proběhne schválení, připomínky, zapracování připomínek. Po schválení a korekcích bude styl použit na celý eshop.

2. fáze - realizace eshopu

  • Vybudování struktury
    Nastavení rubrik, kategorií, struktury eshopu, než jej začneme plnit.
  • Naplnění produktů a dalšího obsahu
    Nasazení produktů a informací o nich. Příprava stránek typu: o nás, náš tým, historie, vize, kontakt...
  • Příprava legislativních stránek
    Zajištění základních stránek jako kontakt, obchodní podmínky, zásady zpracování osobních údajů apod. Buď využijeme vzorové dokumenty dostupné na internetu, nebo si zajistíte vaše vlastní

3. fáze - nastavení volitelných funkcí

  • Platební brána
    Podíváme se na váš obchodní model a podle toho společně zvolíme vhodnou platební bránu. Spolupracujeme s GoPay, Comgate, PayPal, Stripe. Začínající eshop může fungovat i bez platební brány. Brána je však standard, který vaše zákazníci ocení.
  • Fakturační automat
    Napojení na fakturační systém, který automaticky vystavuje, páruje a zasílá emailem zálohové faktury a daňové doklady vašim zákazníku. Spolupracujeme s aplikacemi Vyfakturuj.cz, iDoklad.cz, SimpleShop.cz a Fapi.cz. Kromě automatické i ruční fakturace umožňují párování přijatých plateb s bankou a účetní výstupy.
  • Email marketing
    Napojení a nastavení email marketingové aplikace, vlastní šablona zpráv, newslettery, ale i personalizovaná rozesílka podle nastavených pravidel. Spolupracujeme s aplikací SmartEmailing.cz
  • Sklad
    Skladový systém v rámci eshopu.
  • Kupony
    Možnost dávat kupony a uplatňovat slevy.
  • Cookies lišta
    Pokud budete sbírat analytická data, nastavíme vám tzv. cookies lišku ve spodní části webu.
  • Registrace zákazníků v eshopu
    Vaši zákazníci se nemusí, ale mohou registrovat při prvním nákupu ve vašem eshopu.

4. fáze - optimalizace výkonu

  • Zabezpečení webu a administrace, HTTPS adresa.
  • Nastavení rychlého načítání
    Váš eshop bude mít tzv. Cache [keše], jedná se ukládání stránek eshopu do mezipamětí (jak na straně serveru tak na straně prohlížeče). Díky tomu bude váš web rychleji načítán jak pro mobilní, tak PC verzi, také pro pozice na Google je toto důležité.
  • Základní optimalizace pro vyhledavače a facebook
    Nastavení SEO pluginu, Open graf nastavení (titulky, popisky, obrázky, natavení souborů robots.txt a sitemap.xml).
  • Nastavení ikony v záhlaví prohlížeče
    Příprava ikony, která pomůže váš eshop rozpoznat v záhlaví prohlížeče.
  • Optimalizace obrázků
    Optimalizace obrázků pro zrychlení načítání, pokud to bude vhodné.

5. fáze - předání a spuštění

  • Nastavení domény a spuštění
    Doménu vám buď zajistíme nebo již máte svou vlastní. Majitelem domény budete za všech okolností vy.
  • Založení uživatelských účtů, zaslání hesel
    Váš eshop můžete v základních aspektech sami obsluhovat, změnit si texty, vyměnit obrázky, přidávat či mazat produkty. Založíme vám potřebné množství účtů a uživatelských rolí.
  • Propojení webu s Googlem
    Napojení na aplikaci Google Webmaster Tools (odeslání souboru sitemap.xml tzv. mapy webu).
  • Google Analytics
    Přístup do statistik návštěvnosti Google Analytics, které založíme nebo využijeme vaše stávající.
  • Sociální sítě
    Napojení profilů, které máte k dispozici (Facebook, Youtube, Instagram…)

6. fáze - zaškolení do používání eshopu

  • 1 hodina zdarma v rámci výroby
    Dle potřeby se potkáme online, kde vám nasdílíme obrazovku.
  • Školící videa
    Můžeme vám po domluvě připravit konkrétní školící videa přímo na vašem eshopu.

7. fáze - následný provoz a péče

  • Jste svobodní
    Základní úpravy budete schopni si na webu provádět sami, kdykoliv potřebujete.
  • Můžete delegovat úpravy také na nás
    Můžete se na nás obrátit, pokud nemáte čas a chcete redakční úpravy a změny zajistit od nás.
  • Provoz a správa eshopu
    Samozřejmostí je provoz, pravidelné aktualizace systému a jeho součástí. Denní zálohování celého eshopu.

8. fáze - další vývoj

  • S dalším vývojem se počítá
    Na začátku můžete začít se základním řešením a eshop postupně rozvíjet, jakmile se vám investice začnou vracet a uvidíte signály pro výhodnost dalšího rozvoje.
  • Odborné zásahy a změny
    Můžete se na nás obrátit také pokud si budete přát technické a odborné zásahy do vašeho eshopu, změny v šabloně apod., které nejsou přímo vývojem, ale máte o ně zájem.

Jaké další výhody získáte?

  • Jistotu, že se máte vždy na koho obrátit
  • Jistotu, že váš eshop je jako v bavlnce
  • Klid, že se můžete soustředit na své věci

Začít je snadné, stačí nás kontaktovat...

Kontakt

Lukáš Juhász
+420 731 541 948
info@WebFunly.cz

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.

VÁŠ DODAVATEL ESHOPU

WebFunly s.r.o.
Sídlo: Jaurisova 515/4,
Michle, 140 00 Praha 4

KANCELÁŘ HRADEC KRÁLOVÉ

WebFunly s.r.o.
Machkova 587/42
500 11 Hradec Králové

ÚDAJE SPOLEČNOSTI

IČ: 09819614
Spol. zapsaná v OR měst. soud v Praze,
odd. C, spis. zn. C 342980
ID datové schránky: k8dy6i7